Субота, 18.05.2024, 13:05
Вітаю Вас Гость | RSS

Науково-технічній відділ Іршавського райЦПР

Меню сайту
Міні-чат
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Каталог статей » Програми для гуртків

ОСНОВИ КОМП’ЮТЕРНОЇ ГРАФІКИ ТА ДИЗАЙНУ

Однією з основних завдань сучасної освіти є використання засобів інформаційних технологій в навчально-пізнавальній діяльності учнів.

         На цей час у галузі інформатики найбільш активно розвиваються комп’ютерні графічно-інформаційні технології. Вони розширюють свою методологічну основу, інструментальну базу й сферу застосування, охоплюючи все ширше коло найрізноманітніших галузей діяльності людини. При цьому основним функціональним реалізатором таких технологій є комп’ютерна графіка — їх видовищна та багатофункціональна складова, що найлегше сприймається, найшвидше обробляється (в інформаційному плані) й засвоюється людиною, і головне — повною мірою відповідає природнім психологічним особливостям сприйняття людиною навколишнього середовища.

Під комп’ютерною графікою розуміють сукупність засобів, методів і технологій взаємодії оператора з комп’ютером на рівні зорових образів чи графічних зображень під час розв’язування різноманітних задач.

Оскільки будь-яке зображення на екрані дисплея – це результат комп’ютерної обробки тієї або іншої геометричної моделі об’єкта, то, основною задачею викладання основ комп’ютерної графіки є навчання геометричного (графічного) моделювання об’єктів і формування у гуртківців певних знань, умінь і навичок маніпуляції комп’ютерними зображеннями цих об’єктів.

Метою профільного курсу «Основи комп’ютерної графіки» є формування у гуртківців знань та умінь, необхідних для ефективної обробки інформації, поданої в графічній формі, а також для використання комп’ютерних зображень у навчальній і професійній діяльності.

До теоретичних знань, яких мають набути гуртківці, належать:

·        призначення, можливості, засоби, технології і сфери застосування комп’ютерної графіки;

·        принципи побудови растрових і векторних графічних зображень;

·        основні параметри комп’ютерних зображень;

·        принципи організації та типи колірних моделей;

·        поняття щодо форматів графічних файлів, їхні основні характеристики та перетворення;

·        методи обробки зображень у растрових, векторних та тривимірних графічних редакторах;

До вмінь і навичок, які мають бути сформовані в гуртківцях в результаті опанування змісту курсу, належать:

·        сканування графічних зображень з твердих носіїв та їх векторизація (трасування);

·        конструювати, створювати та реалізовувати графічні алгоритми інструментальними засобами графічних редакторів;

·        створення растрових, векторних та тривимірних зображень з графічних примітивів;

·        редагування растрових зображень;

·        обробка цифрових фотографій;

·        форматування векторних рисунків, налаштовування їх параметрів та растеризація;

·        використання середовищ графічних редакторів PhotoShop, CorelDraw та 3D Studio MAX;

·        перетворення форматів графічних файлів і обмін зображеннями між застосуваннями;

·        створення простих анімаційних зображень.

Програма розрахована на учнів 9-11 класів, які вміють працювати з додатками у середовищі Windows. Заняття проводяться один раз на тиждень по 2 години.

ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ

назва теми

практична робота

кількість годин

1

2

3

4

1.

Введення. Поняття щодо комп’ютерної графіки. Історія комп’ютерної графіки. Види комп’ютерної графіки та їх особливості.

 

2

Adobe Photoshop (36 годин)

Повний текст матеріалу тут!!!

Категорія: Програми для гуртків | Додав: Phobos (09.04.2013)
Переглядів: 1657 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вхід на сайт
Пошук

Copyright MyCorp © 2024