П`ятниця, 26.04.2024, 13:22
Вітаю Вас Гость | RSS

Науково-технічній відділ Іршавського райЦПР

Меню сайту
Міні-чат
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Ажипа Наталія Йосипівна

Гурток «Рукоділля»

        Нородна художня творчість у безлічі її проявів завжди була і є грунтом для спілкування поколінь, тим невичерпним джерелом пізнання історії, звідки йдуть витоки професійного мистецтва.

        Ажипа Наталія Йосипівна працює керівником гуртків «Рукоділля» на базі Іршавської  ЗОШ І-ІІІст. №2 та Іршавської  гімназії. Провідна ідея є навчання та виховання дітей засобами декоративно-  прикладного мистецтва. Глибокі етнічні традиції і образність народного мистецтва є животворним джерелом творчої фантазії для процесу формування художньої культури як природного, органічного  розвитку дітей.

 

        Національно-культурне відродження України передбачає зростання ролі курсу народознавства в навчально-виховному процесі. Важливого значення набуває відтворення народних традицій, ознайомлення дітей з надбання культури, оволодіння технікою народних ремесел. 

       Мета гуртка – залучити дітей до активної праці, привити любов до народної творчості, культури,  збагатити духовний світ, навчити їх розуміти прекрасне, цінувати його, створювати його самим. Формувати практичні навички художньо-творчої діяльності, розуміння зв’язку художньо-образного вирішення твору з ідеєю та задумом. Розвивати асоціативне, нестандартне, композиційне, об’ємно-просторове мислення у дітей, почуття  форми, руху, матеріалу, кольору,  розвивати конструктивні вміння. Виховувати бережливе ставлення до предметів і засобів праці, культури побуту.

       Участь у роботі гуртка допомагає вихованцям набути необхідних знань, умінь пошукової діяльності, відкриває широкий простір для естетичного розвитку, навчання і виховання на матеріалах народного побуту, звичаїв, традицій, обрядів.

       Виховною метою гуртка є самоствердження особистості дитини, радість спілкування в колективі однодумців, взаємоповага, естетичний смак та дисциплінованість. 

       Поєднуючи у своїй роботі освітні та виховні завдання, перевірені часом форми та методи діяльності, спрямовані безпосередньо на розвиток дитини, задоволення її інтересів, працюючи на засадах співпраці, уваги до  дитини виконує важливе соціальне замовлення, що сприяє вихованню і розвитку творчої особистості. В повсякденній роботі керівник гуртка використовує державну навчальну програму з творчим підходом до її  реалізації. Творчі роботи вихованців щорічно є призерами районних та обласних турів конкурсів «Знай і люби свій край», «Початкового технічного моделювання», є призерами Всеукраїнського конкурсу «Знай і люби  свій край».

 

Подорожі та екскурсії  

 

Досягнення та нагороди гуртка

 

            План-конспект відкритого заняття

         "Лялька-мотанка» народна іграшка та оберіг"

ТЕМА.    Лялька - мотанка –  народна іграшка та оберіг.

 МЕТА:          

Навчальна: активізувати інтерес до історичних витоків                      народної ляльки; розширення знань, умінь та навичок вихованців щодо виготовлення ляльки-мотанки.

Виховна: виховувати національну свідомість, патріотичні  почуття; взаємоповагу під час виконання практичних робіт; акуратність, працелюбність, творче ставлення до праці. 

Розвиваюча: сприяти розвитку просторової уяви, творчого мислення, фантазії, художнього та естетичного смаків, уміння зосереджувати увагу на конкретній діяльності;.

УСТАТКУВАННЯ: зразки виробів, виставка мотанок, карти 

               інструкцій по виготовленню ляльки.

ІНСТРУМЕНТИ І МАТЕРІАЛИ: клапті тканини, нитки білого ,жовтого ,блакитного кольорів,   стрічки прозорі , ножиці.

ТИП ЗАНЯТТЯ: комбінований

           Епіграф:

Моя лялька-мотанка
Ниточкою змотана,
Оберіг мій на землі,
Талісман мені в житті

Лейтмотив-  « З Украіною у серці творимо дива  »

                                                Хід заняття

  1. Організаційний момент

Перевірка готовності дітей до  заняття. Керівник  читає епіграф і лейтмотив.

  1.        Актуалізація опорних знань:
  • Як ви думаєте, що означає слово «лялька»?

                        (дитяча іграшка у вигляді фігурки людини )

  • Яку роль ляльки відіграють у вашому житті?

               (лялька може бути подарунком ,забавкою,навіть подружкою)

  • Який образ виникає у вашій уяві   при слові «лялька»?

               (герої у ляльковому театрі, лялька-Барбі,ялинкові прикраси у виг.ляльок,сувеніри -порцелянові ляльки… )           

           Відповідають вихованці.

 

      Продовжити наше заняття хочеться словами відомого українського    

      письменника М.Рильського: "Той, хто не знає свого минулого, не вартий майбутнього". І дійсно, лише той народ має майбутнє, який поважає свою історію.

Метод «Мікрофон»

А як ви розумієте слова: «Поважати свою історію»?  

Висловіть свої думки, продовжуючи речення: «Поважати свою історію – значить…» (поважати свою історію – значить не лише володіти певними знаннями  про розвиток держави, військові походи, князів, а й знати культурну спадщину народу, його звичаї, традиції та передавати їх у спадок наступним поколінням. )

- У народі існує повір'я, що той, хто забув звичаї своїх батьків, карається людьми і Богом. І тільки знаючи ці традиції, зможемо передавати культурну спадщину свого народу нащадкам. Скільки пам’ятають себе люди, завжди – у дитинстві, побуті, обрядах – існував поряд із ними предмет, який наділявся особливою силою: чи був символом богів, чи уособлював таємницю природи, чи просто зображував людину, чи забавляв її. Іграшки – це найдорожче, що є в дитини. Іграшки, якими забавляли дітей наші пращури, були різноманітні, проте найулюбленішою залишалася все ж таки лялька-мотанка. Лялька-мотанка була оберегом нашого народу.

  1. Вивчення нового матеріалу

Сьогодні на занятті  ми з вами продовжимо вивчати тему «Народна лялька» Яку саме ляльку будемо виготовляти ,ми зможемо довідатись ,розгадавши кросворд . Саме  ключове слово і буде назвою ляльки-мотанки  над якою ми  готові попрацювати.

     (запитання)-

  1. .Іграшка для командної гри і не лише ,яку  у давнину виготовляли із               сечового міхура тварин та наповнювали шерстю ( мЯч )           
  2. . Природній  матеріал з якого виготовляли дитячі іграшки та посуд (глиНа )
  3. Дитяча забавка , яка схожа на космічний  корабель та може  кружляти                                                           

навколо своєї осі за рахунок швидкого обертання (дзиГа )

4. Театральна лялька ,яку приводить у рух  за допомогою ниток актор, схований від глядача( 

         ( маріОетка )

    5.Інструмент ,який за народним повірям   заборонено використовувати  при виготовленні ляльки-мотанки  (гоЛка ).

Як бачимо  ,це слово –ЯНГОЛ.

Янголи-це надприродні  істоти ,посередники між Богом і людьми,добрі духи які оберігають нас із вами від усяких негараздів та допомагають обирати правильний шлях у житті. Виготовивши таку ляльку – янгола  ,ви зможете її подарувати кому забажаєте -чи то подрузі ,чи бабусі ,яка трохи прихворіла,або татусеві ,який часто за кермом автомобіля. Така лялька-мотанка стане добрим охоронцем і приємним подарунком.

 

  • А що ви очікуєте від сьогоднішнього заняття?                                                     (дізнатися про щось нове та цікаве і навчитися виготовити ляльку- мотанку «янгола».  

Отже, ми розширимо уявлення про народні традиції створення ляльок-мотанок.

Вам було домашнє завдання дізнатися від своїх бабусь про ляльки, якими вони гралися в дитинстві. (Виступи дітей). А більш докладнішу інформацію ми дізнаємось із історичної довідки.

 

Гуртківець 1. З|із| глибини століть|віків| прийшли до нас традиції виготовлення ляльок з|із| |клаптиків| тканини. Іграшці надавалося магічне значення. Саморобні ганчіркові ляльки робили|чинили| безликими: обличчя замінював узор|візерунок| у вигляді хреста, ромба, квадрата. За старовинним повірям |, лялька з обличчям як би дивилася в душу і могла нашкодити|зашкодити| дитині|дитяті|,  наврочити|зурочити|. Тому, безлика лялька була|з'являлася| водночас  іграшкою та  оберегом|.

Ганчіркових ляльок починали|розпочинали| «вертіти» з п'яти років. Такі ляльки були в будь-якій селянській сім'ї, в деяких будинках|домах| їх налічувалось|нараховувала| до сотні. Ляльки робили|чинили| з|із| великим старанням, оскільки|тому що| по ній судили про смак і майстерність господині|хазяйки|. Лялька-оберіг зображала|змальовувала| людину, вона була|з'являлася| партнером у грі, допомагала  пізнавати та|вчила| розвивати  внутрішній світ дитини.

Гуртківець 2. З давніх-давен в українських родинах молода мати, чекаючи дитину, робила ляльку-мотанку, яка уособлювала собою майбутнє дитя. Перш ніж покласти в колиску новонароджену дитину, туди клали цю лялечку, і вона ставала оберегом дитини, її захисницею, символом зв’язку дитини з усім родом, і цей зв’язок захищав людину, де б вона не була. Це дуже нагадує про традицію, яка існувала в Древньому Римі, де з глини виготовляли лари – символічні фігурки-зображення предків, і римлянин завжди возив їх із собою, і де б він не був – з ним були його предки.

Гуртківець 3. В Україні, ще на початку 20 століття дівчата, готуючи скриню з весільним посагом, разом з рушниками та сорочками, клали туди своїх ляльок. Кожна дівчина робила мотану ляльку, яку забирала із собою в нову сім’ю. В родині чоловіка дозволялось молодій дружині, допоки в молодят немає діток, гратись лялькою, і чим більше, вважалося, вона грається лялькою, то швидше стане матір’ю, і тим здоровіші будуть діти. А коли народжувалась дитина, то молода мати клала своїх ляльок до дитячої колиски, щоб оберігали дитя від хвороб та поганих очей, а коли дитина підростала, то ляльки віддавалась їй для грання. Іноді бабуся чи мати робила ляльку нашвидкуруч, щоб «зайняти дитину», аби та не плакала. Тоді в голівку дитячої ляльки зав’язувався шматочок хліба і для дитини це була і іграшка, і заспокоєння, і перший образ, який вона сприймала граючись. Разом з тим, така іграшка несла енергію любові.

Керівник гуртка-

Ми довідались про історію ляльки-мотанки ,ії роль як оберега та не менш важливу роль-іграшки. А зараз вам буде цікаво довідатись про те, які ще були види народних ляльок.

Словникова робота-

( Керівник  зачитує визначення, а учні повинні дивлячись на дошку назвати, як вони гадають, що це за лялька)

Лялька з немовлям називалась- мати

Лялька, що виготовлялася на щасливе життя називалась- доля

 Лялька, яку прикріплювали над колискою дитини - кувадка

Лялька-подружка, котрій розповідали потаємні бажання - бажанниця

Лялька, яка символізувала достаток та добробут родини та в основу якої насипали зерно – крупорушка

Ляльки, що символізували щасливе подружнє життя та злагоду між чоловіком та жінкою - нерозлучники

Керівник гуртка-

Насправді ляльку-мотанку може зробити кожен. Для цього необхідно лише трішки часу, фантазія,та хороший настрій.  Пам’ятайте, лялька, зроблена власними руками, значно тепліша та добріша, ніж куплена пластикова, адже вона наша – лялька-мотанка,виготовлена з любов’ю і добрими побажаннями.

  • Пригадайте, з яких матеріалів виготовлялися ляльки-мотанки?

А зараз погляньте на виготовлені з різних матеріалів саморобні ляльки.
Перед кожним із вас найпростіший набір необхідних матеріалів для виготовлення ляльки-мотанки. Тож розпочнемо   виготовлення оберега.

Інструктаж з охорони праці.

Перед початком роботи будь ласка подивіться на своє робоче місце.  На заняттях - необхідно бути дуже обережними, ми користуватимемося різними предметами, дотримання техніки безпеки при цьому є обов'язковим.

Вимоги безпеки під час роботи:

дотримуйте в порядку і чистоті робоче місце, не допускайте той, що захаращується його інструментами, відходами і сміттям;

будьте уважні, не відволікайтеся і не заважайте іншим;

не розмахуйте рукою з інструментом, не кладіть його на край столу;

світло на вашу роботу повинно  падати з лівого боку;

положення тіла при роботі повинно бути зручним, відстань до виконуваної роботи має бути 25-30 см;

Вимоги безпеки при роботі з ножицями:

кладіть ножиці праворуч від себе із зімкнутими лезами, направленими від себе;

- стежте за тим, щоб ножниці не опинилися під виробом, оскільки, беручи виріб, їх можна опустити і поранити себе або працюючого поряд;

передавайте ножниці кільцями вперед, із зімкнутими лезами;

не ходити під час роботи з ножицями ;

Вимоги безпеки після закінчення роботи:

приведіть в порядок робоче місце;

інструменти і матеріали зберіть і складіть в певне місце;

сміття і відходи зберіть і складіть в спеціальний ящик.

Практична робота «Виготовлення ляльки-янгола»

Керівник г-ка- Тож почнемо роботу по виготовленню нашого оберега

 Крок перший: підготувати необхідні матеріали:
- дерев’яна кулька діаметром 2см,
- шматок білої тканини (типу цупкого простирадла) 22х12 см,
- нитки білі «ірис»,
- прозора стрічка 9х9 см,
- тоненька стрічка для пояса 20 см,
- шерстяні нитки 20 мотків довжиною 12 см – 2,4 м,
- хороший настрій  а також незабуваючи  лейтмотив нашого заняття- « З Украіною у серці творимо дива »

Крок другий:
Дерев’яну кульку кладемо у верхній частині посередині тканини, загортаємо і фіксуємо голову ниткою.

Нитку беремо довгу, бо будемо продовжувати нею працювати в наступних кроках (щоб залишились кінці по 40см).

Крок третій:
Загнути тканину по краях, до 6 см – це у нас буде ширина спіднички і довжина рук.

Ножиці на фото виконують роль фіксатора, можна фіксувати голками (якщо без дітей робота).

Крок четвертий:
Починаємо працювати з нижнім краєм.

Якщо є намір після закінчення янгола скласти руки разом, то варто взяти нитку  15 см і використати перед наступним кроком скручування рук.
Скручуємо нижній край, поки довжина тіла буде близько 10 см (від шиї).

Крок п’ятий:
Загинаємо наше тіло по середині. Вимальовується довжина спіднички, приблизно 5 см (від шиї),  щоб були збережені пропорції тіла.
Перевертаємо, і вже можемо бачити, які у нас будуть руки.

Фізкульт хвилинка-тренінг:

  1. Якщо ти знаєш,що треба бути чемним ,вихованим ,ввічливим то –підведись
  2. Якщо ти стараєшся бути щедрим,надаєш допомогу,охоче ділишся з товаришем чим небудь своїм-сплесни в долоні.
  3. Якщо ти стараєшся бути чесним,правдивим-тупни ногою.
  4. Якщо ти знаєш,що до людей треба ставитись доброзичливо-сплесни в долоні над головою.
  5. Якщо ти вважаєш що кожен повине піклуватися про інших,любити ближнього-простягни руки сусідам.
  6. Посміхніться один-одному!Ми всі разом можем дарувати людям добро!

Продовжуємо практичну роботу:

Крок шостий:
Повертаємось до ниток, які залишились у нас після фіксації голови. Вони мають бути позаду голови янгола.
Тканина у нас цупка, тому трошки буде мороки з фіксацією рук, але не розчаровуйтесь, коли з першого разу не вийде добре, спробуйте ще раз.
Тримаємо янголика під руками і пробуємо утворити “талію”. Беремо одну з ниток, протягуємо її по спині і під руку по діагоналі догори на протилежне плече. Аналогічно з іншою ниткою, симетрично. В результаті має вийти діагональне намотування на грудях.

Крок сьомий:
Рештою нитки зафіксовуємо рукавчики, щоб добре тримались купи. Однією ниткою одну руку, другою другу руку. Після того фіксуємо нитки на талії і зав’язуємо.  основа готова!

Крок восьмий:
Робимо крильця. Згинаємо квадрат 9х9 см вдвоє у трикутник. Ниткою зв’язуємо посередині і прив’язуємо до янголика на спині хрестоподібним намотуванням, розміщувати краще під ручками.

Крок дев’ятий:
Тоненькою стрічкою робимо гарну талію.
Робимо волоссячко. Можна намотувати нитки на пальці і потім з одного боку розрізати (щоб довжина нитки була 12 см). Перев’язати посередині. Ниткою прив’язати волосся до шиї. Розправити, щоб не було прогалин.

Крок десятий:
Складаємо ручки докупи і завязуємо блакитну та жовту нитки до купи  “зароджуємо” Україну в серці  Все, ангелик “з Україною у серці” готовий.

Закріплення нового матеріалу.

Ось ви всі упоралися з роботою. Ваші лялечки готові. Подивиться зараз уважно на своїх ляльок, подумайте трохи та скажіть мені: 

- Чого б ви бажали від своєї лялечки та для чого ви її створили?

(Відповіді дітей)

Керівник г-ка  Тепер кожен з вас має свого захисника. Лялька-янгол  має стояти на видному місці.
Ляльку в жодному разі не можна підвішувати за голову. Найкраще ставити її на підставку, так, щоб вона оглядала кімнату. В крайньому разі її можна почепити на стіну за спеціальну петельку ззаду на поясі.

Коли ви вносите ляльку в дім і ставите її на призначене для неї місце, можна їй «розказати», для чого вона прийшла у ваш дім. Не варто у присутності ляльки- «янгола » лаятися або з’ясовувати стосунки. І не варто ляльку, зроблену для вашого дому для захисту, передаровувати іншим людям. Разом з нею може піти ваша домашня гармонія …Лялька-мотанка ,яку ми сьогодні навчилися виготовляти може стати чудовим подарунком та оберегом для воїнів захисників нашої рідної  Украіни . Адже маленька часточка наших душ з надіею та вірою у перемогу втілена у ці обереги . Цей маленький загін добрих янголів ,озброєних добротою  та теплотою ваших рук,вірою та надією у перемогу відправиться допомагати  боротися з ворогом нашим бійцям на передову.Слава Україні!

 

VI. Підсумок  заняття     _Які  функції поєднуються у ляльці- мотані?

-Які різновиди ляльок ви можете назвати.

-В якому напрямку роблять намотування нитки ,при виготовлення ляльки –мотанки?

Закінчити хочеться  рядками:

Покинута й забута,
В минувшину закута,
Внизу життя на сходинках
Маленька лялька – мотанка.

Та не іграшка вона -
Душа вона народна.
Геть викинутий за поріг
Наш український оберіг.

 Ви  до рук її візьміть
І до серця пригорніть
Ляльку прадідів забуту -
Це дорога у майбутнє.

VIІ|. Демонстрація кращих| робіт|.

VIІ. Домашнє завдання.

Скласти казку «Пригоди  моєї  ляльки»

 

                          

ЗВІТ

про роботу гуртка «Рукоділлля»

 при Іршавській ЗОШ І-ІІІ № 2  та Іршавській гімназії

 за І півріччя 2015-2016 н.р.

  1. Основні дані про гурток

-кількість груп - 2, кількість дітей -  26 чоловік, вік вихованців – від 10 до 13 років;

-базування гуртка : Іршавска ЗОШ І-ІІІст№2.та , Іршавска гімназія

-метою гуртка «Рукоділля» є: формування творчих здібностей, естетичного смаку, виховання дбайливого ставлення до народних традицій, розвивати у дітей творчі здібності, фантазію;

-завдання гуртка: дати знання про історію виникнення різних видів декоративно-прикладного мистецтва мистецтва,з його новими тенденціями та різновидами. Розвивати  творчі здібності та пізнавальний інтерес. Навчити дітей бачити та відчувати красу навколишнього середовища,розвивати здібності дітей,відображати цю красу у своїх виробах;виховувати культуру праці,любов до рідного краю. Навчити дітей обирати об’єкт для творчості,оцінювати та аналізувати результати своєї роботи; сприяти формуванню у дітей бажання пошуку шляхів до самореалізації. Завдання керівника-залучати дітей до світу прекрасного,навчати звертати увагу на красу речей ,що оточують у повсякденному житті. Розвивати у дітей наполегливість цілеспрямованість ,повагу до людини праці,почуття взаємодопомоги та вміння працювати у колективі. основам мистецтва, оволодівати різноманітними техніками: плетінням; декоруванням; вишивкою; в’язанням макраме..

2.Навчальна робота в гуртку

-основні знання вміння і навички отримані дітьми на заняттях:вихованці отримали основні знання про історію виникнення та розвитку голкового мережива ,плетіння на рамці ,макраме. Оволоділи мистецтвом голкового мережива,навчилися творчо підходити до створення ескізів малюнків для мережива. Опанувавши старовинну техніку плетіння на рамці,гуртківці з задоволенням виготовляли різноманітні килимки і серветки. Неабиякий інтерес викликає у дітей техніка в’язання –«макраме». За допомогою добре засвоєної техніки виконання різноманітних вузлів,вихованці навчилися виготовляти різні елементи декору сучасного інтер’єру: панно,кашпо,кулони;,елементи декорування одягу та створювати композиції різної тематики. Навчилися основним законам композиції та кольоросполучення.

  1. Виховна робота та масові заходи у гуртку

-екскурсія до пам’ятника жертвам голодомору в Україні 1932-33рр. (вшанування памяті, запалення свічок,покладання квітів) м. Іршава «Козацька церква».

           -екскурсія на виставку творчих робіт майстрів Іршавщини;

         - виставка «Золота осінь» (Іршавська ЗОШ І-ІІІ ст.№ 2 ); приймали участь 10 вихованців гуртка;

- виставка дитячих робіт «Наші рукотвори»( Іршавска гімназія); у виставці приймали участь 15 вихованців гуртка;

       -  виховна година на тему «Декоративно-прикладне мистецтво та     його значення при виборі майбутньої професії»   

       Заняття в гуртку дозволяють індивідуалізувати складні роботи: більш сильним дітям  довіряю   більш складні завдання ( схема), менш підготовленим - простіше. Атмосфера у групах дружня, творча, що сприяє отримувати хороші результати. Вихованці гуртка  із  запалом та новими творчими ідеями готують свої роботи до участі у різноманітних конкурсах та виставках.

  1. Участь у  конкурсах, змаганнях, виставках:

Районна виставка-конкурс «Сурми звитяг»:

Лучка Ірина, Луцак Аліна,Брич Світлана –колективна робота «Козацькому роду…»-І-місце; І –місце на ІІ-етапі обласного конкурсу.

Районна виставка-конкурс «Новорічний подарунок»:

Симчера Ярослава,Симчера Анастасія-композ. «Чарівна мить»-І місце.

Районна виставка-конкурс  «Украінський сувенір»-:

Брич Світлана,Луцак Аліна,Пнівчук Ангеліна-лялька-мотанка «Рожаниця »-І-місце.

Районна виставка дитячих робіт з покидькового матеріалу :

Симчера Анастасія та Калинич Марія - композ. «Закосичена»-І місце.

Майстер-клас з гільйоширування на  районній відкритій виставці робіт з покидькового матеріалу:  Калинич  Марія.

 Для реалізації програми використовувались різноманітні форми і методи проведення занять. Заняття супроводжувались з використанням віршів, приказок, загадок, колядок, пісень. Такі заняття дають можливість дітям проявити свою індивідуальність, самостійність, сприяють гармонійному та духовному розвитку особистості. Другий рік навчання характеризується, підвищенням творчого потенціалу дитини. Зміст роботи гуртка було направлено на поглиблення і закріплення первинних знань, умінь та навичок.

 Підготовка молодого покоління до життя і соціальної творчості вимагає розширення знань, розвитку естетичної свідомості та власного досвіду. Саме тому керівнику гуртка необхідно проникати душею у світ дитинства, створювати етичний образ бажаної атмосфери, забезпечувати успішний творчий процес і постійно самовдосконалюватися. 

 

Виставка творчих робіт «Наші  рукотвори».

https://docs.google.com/document/d/1DqetDlBSYdP1mNec-3OSmCETgkK1OftNHrhyZVkNKqc/edit

 

До дня Соборності України

Ажипа Наталія Йосипівна разом з колегами виготовили гірлянду для покладання до пам’ятного знаку Героям Небесної Сотні  та загиблим в АТО.

 

       Вихованці гуртка «Рукоділля» Іршавської районної станції юних техніків Брич Світлана та Брич Юлія, приймали участь в І етапі районного фестивалю-конкурсу «Таланти багатодітної родини», який проходив 24 березня в районному будинку культури. За підсумками І етапу Брич Світлана нагороджена грамотою відділу культури за ІІ місце в номінації «образотворче мистецтво», а також грамотою Іршавської райдержадміністрації за ІІ місце в номінації «декоративно-прикладне мистецтво». Вихованці отримали приємні враження від проведеного заходу, і були нагороджені цінними подарунки.

   

 

 

ЗВІТ

  1. Основні дані про гурток

-кількість груп - 2, кількість дітей -  24 чоловік, вік вихованців – від 10 до 13 років;

- базування гуртка: Іршавска ЗОШ І-ІІІст№2.та, Іршавска гімназія      метою гуртка «Рукоділля» є: формування творчих здібностей, естетичного смаку, виховання дбайливого ставлення до народних традицій, розвивати у дітей творчі здібності, фантазію;

- завдання гуртка: дати знання про історію виникнення різних видів декоративно-прикладного мистецтва мистецтва,з його новими тенденціями та різновидами. Розвивати  творчі здібності та пізнавальний інтерес. Навчити дітей бачити та відчувати красу навколишнього середовища,розвивати здібності дітей,відображати цю красу у своїх виробах;виховувати культуру праці,любов до рідного краю. Навчити дітей обирати бєкт для творчості,оцінювати та аналізувати результати своєї роботи; сприяти формуванню у дітей бажання пошуку шляхів до самореалізації. Завдання керівника-залучати дітей до світу прекрасного,навчати звертати увагу на красу речей ,що оточують у повсякденному житті. Розвивати у дітей наполегливість цілеспрямованість ,повагу до людини

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Copyright MyCorp © 2024