.Секція «Психологія»
Секція «Психологія» працює при Сілецькій загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів з 2014 року. Відвідують секцію учні 9-11 класів.
Мета навчальної програми: виховання всебічно розвиненої, психологічно - грамотної та соціально - активної особистості.
Завдання програми:
- формування психологічної грамотності та культури вихованців.
- розвиток у вихованців практичних навичок, щодо розв'язання конфліктів;
- уміння керувати емоціями і почуттями, налагодження конструктивної взаємодії у мікросоціумі на засадах особистої моральності.
- стимулювання стійкого інтересу вихованців до пізнання себе як особистості, як повноцінного члена суспільства;
- сприяння успішному професійному самовизначенню та самореалізації особистості;
Головне правило вихованців секції «Психологія» – участь їх у науково-дослідницькій роботі: особистий інтерес та захоплення. Робота НДР сприяє виявленню й розвитку юних талантів, майбутньої еліти держави.
Під час заняття з секції «Психологія» гуртківці поступово поглиблюють знання з психології. Вихованці займались науково-пошуковою роботою у знаходженнні цікавого матеріалу з різних наукових статей, наукових енциклопедій та підручників для написання науково – дослідницької роботи з психології
У 2016 році вихованка секції «Психологія» Марко Ганна Іванівна приймала участь у районному етапі захисті науково-дослідницьких робіт на тему: «Розлучення як крайня форма вирішення сімейних конфліктів»
На захисті науково-дослідницьких робіт Малої академії наук були присутні члени журі:
Вихованка секції Марко Ганна пройшла на обласний етап захисту науково-дослідницьких робіт МАН.
Сьогодні до числа найбільш актуальних завдань позашкільної освіти належить виховання гармонійно – розвиненої, соціально – зрілої, творчо – активної, працелюбної особистості, у вирішенні яких важливе місце посідає формування та підвищення рівня психологічної грамотності та культури підростаючого покоління. Саме це надає вихованцям секції психологія одержати досвід пізнання самого себе, розуміння інших людей, механізмів і законів, що впливають на людські стосунки, сформувати навички конструктивної, толерантності взаємодії з оточуючими краще усвідомити права й свободи інших людей.