Субота, 27.04.2024, 10:13
Вітаю Вас Гость | RSS

Науково-технічній відділ Іршавського райЦПР

Меню сайту
Міні-чат
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Михайлочко Петро Петрович

Гурток: "Виготовлення сувенірів"

https://www.youtube.com/watch?v=FuuTR2_2c-w

 

        

/З В І Т

про роботу гуртка

 гуртка: «Виготовлення сувенірів»

  при Білківській ЗОШ І-ІІІ ст.

за перший семестр

       Мета гуртка: «Виготовлення сувенірів» - формування компетентності особистості у процесі технічної творчості; навичок  та умінь виготовити сувенір власними руками,  розвивати дрібну моторику рук. Заняття у гуртку «виготовлення сувенірів» допомагає учням розумно й цікаво проводити свій вільний час, пробуджують допитливість та любов до знань.

        Завдання полягають у формуванні таких компетентностей:

  • пізнавальної: ознайомлення з основами технічної творчості, декоративно-ужиткового мистецтва, оволодіння знаннями про матеріали та інструменти;
  • практичної: формування вмінь і навичок роботи з різними матеріалами й інструментами, прийомів виготовлення виробів;
  • творчої: задоволення потреб особистості у творчій самореалізації, творчої уяви, фантазії, емоційний, фізичний та інтелектуальний розвиток.
  • соціальної: виховання поваги до звичаїв та обрядів і традицій українського народу, бережливого ставлення до рідної природи.

Виходячи з мети та завдань гуртка,  програми гуртка: «Виготовлення сувенірів» - як керівник гуртка, напротязі першого семестру навчання ставив  мету та завдання на заняттях я враховував індивідуальні можливості гуртківців, приділяв велику увагу на розвиток мислення,  творчої уяви,  дрібної моторики пальців рук, оскільки саме в молодшому шкільному віці закладаються всі основи характеру, мислення, творчої самореалізації майбутнього освідченого чоловіка, чи жінки.

Також важливим є те що під час проведення занять гуртка діти краще засвоюють матеріали багатьох різних шкільних предметів: «Трудове навчання», «Людина і світ», «Мистецтво».  Під час проведення занять гуртка як і в першому семестрі використовував  різні методи навчання: словесні (бесіди, пояснення,розповідей), наочні (демонстрація ілюстрацій, схем, креслень,зразків виробів), практичні (самостійна розробка схем, виготовлення виробів. Проводяться ігри на закріплення навчального матеріалу, практичних навичок. Також використовував на заняттях технічні засоби навчання різні ігрові методи. Пояснення проводив на основі зв’язку з минулою темою заняття. Діти уважно слухали, відповідали на всі питання, засвоювали теоретичний матеріал, та виготовляли різні сувеніри.

Під моїм керівництвом діють дві групи, навчання проходить перший рік навчання.

            У першій групі навчаються учні другого класу, де задіяні 15 дітей, з них 11 хлопчиків, та 4 дівчата.

         У другій групі навчаються учні 3-го, та 4-х класів, де задіяно 15 дітей, з них 8 хлопчиків і 7 дівчаток.

         Молодший шкільний вік – це сприятливий період для розвитку творчих здібностей дитини, її образного мислення, емоційного сприймання дійсності, та активного ставлення до неї.

         Діти дуже допитливі, цікаві у розмовах, творчі, креативні. Рівень розвитку учнів класу відповідає дійсності.  З ними не важко працювати на заняттях, відчувається бажання дітей, що вони хочуть працювати, і це підтверджується їхніми роботами.  У класі зібрані всі найкращі вироби дітей, де кожний може похвалитися своїми. Діє постійна виставка в класі, де зібрані всі вироби починаючи з робіт над природними матеріалами , тканиною, папером, картоном. Діти брали участь у виставках, конкурсах, і вже мають відзнаки на районному етапі, це:

  • Панько Іван та Яким Михайло, учні 2-А класу, за роботу

 «Вертоліт. Мі – 8», на районному етапі ( Робота з покидькового матеріалу) -

 І місце.

  • Бойко Вероніка Олександрівна, учениця 3-Б класу, за роботу «Ласкаво просимо до України» (виріб із солоного тіста) - ІІ місце.
  • Зейкан Наталія, учениця 2-А класу, за роботу «Різдвяний капелюшок для гномика» - І місце.

         Загалом працювати з дітьми цікаво, тому що всі діти мають потенціал, яскраву творчість, яка проявляється у самих непередбачуваних ситуаціях, під час проведення ігор та різних вікторин на закріплення матеріалу діти з радістю відповідають на питання.

         В загальному робота з дітьми була цікавою. Мною були проведені масові заходи:

  • Вікторина «Що я знаю про осінь»,
  • Тематичний вечір « Що я знаю про Україну»
  • Виховна година на тему «Я – родина Україна»

         І багато іншого. З ними цікаво, тому що і вони проявляють свою творчість самі і це не може не радувати.

         Якщо узагальнити, то зі своєї сторони я зробив все що міг, а саме: зацікавив дітей, всіляко допомагав їм з завданнями, були цікаво побудовані заняття де учні та я, як керівник плідно працювали. Дотримувався розпорядку, поставленої мети та завдань на заняттях. Намагався зацікавити їх різними цікавими завданнями, інноваційними методами, різноманітними завданнями на логіку мислення, у ході виховних занять завжди спрямовував дітей на відповіді повними реченнями, таким чином я зміг досягнути порозуміння та довіру.

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Copyright MyCorp © 2024