П`ятниця, 26.04.2024, 22:32
Вітаю Вас Гость | RSS

Науково-технічній відділ Іршавського райЦПР

Меню сайту
Міні-чат
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Гурток " Паперопластика"

 

Методична розробка

«МАТЧВОРК» – У БУКВАЛЬНОМУ ПЕРЕКЛАДІ – РОБОТА З СІРНИКАМИ. ОБ’ЄМНА ТРАНСПОРТНА ТЕХНІКА

https://docs.google.com/document/d/1IhhumoJ6-rBZy4jyPJnvSp99QINvpofzKQGC2pLkn50/pub

 

ЗВІТ ПРО РОБОТУ ГУРТКА

I семестр 2015 – 2016 навчальний рік

Гурток «Паперопластика»

При Малораковецькій ЗОШ  I III ступенів

та Заболотнянській ЗОШ І ступеня

   Кількість груп/вихованців 1-група 4 – клас 13 учнів; 2-група 3,4кл – 15 учнів; 3-група 2кл – 15 учнів.

       Масова та суспільно корисна робота гуртка(участь у конкурсах, змагання, виставках, екскурсіях тощо)  Савко Неля та Кукуль Вікторія учениці 4 кл. приймали участь у виставці «Мистецтво оригамі»; Савко неля Василівна приймала учениця 4 кл. участь у виставці з покидькового матеріалу і отримала 2 місце; Клювак Василь та Химинець Юрій учні 4 кл. Заболотнянській ЗОШ І ст. Приймали участь у виставці з покидькового матеріалу і отримали 2 місце. Кукуль Вікторія учениця 4 кл приймала участь у виставці «Новорічна композиція» і отримала 1 місце.

  Метою програми є формування компетентностей особистості у проце­сі створення поробок із паперу.

Основні завдання полягають у формуванні таких компетентностей:

пізнавальної: оволодіння знаннями про папір, його виробництво,
види, властивості, способи конструювання з паперу;

практичної: формування вмінь і навичок роботи з папером;
виготовлення  виробів у різних техніках, застосування основних прийомів роботи;

творчої: формування творчої особистості, емоційний, фізичний та
інтелектуальний розвиток; задоволення потреби особистості у творчій
самореалізації;

соціальної: виховання культури праці; формування дружніх стосунків у колективі; відчуття відповідальності, колективізму, взаємодопомоги.

  Протягом семестру, при школі, були проведені такі масові заходи:

  1. Виставка « Паперові фантазії» 4 – А клас
  2. Виставка « У світі орігамі» 3, 4 класи.

        Готуючись до занять практично завжди звертала увагу на міжпредметні зв’язки. Також звертала увагу на доцільність використання загадок. Оскільки загадка примушує дитину думати аналізувати, розвивати спостережливість, мислення, фантазію.

    Я враховую і працюю над такими методами роботи:

- словесні (розповідь, бесіда, пояснення, інструктаж);

- наочні (розгляд малюнків, демонстрація предметів);

- практичні ( практична робот, ігрові вправи, екскурсія).

       Надаю перевагу інтерактивним та ігровим методам. Також на заняттях використовувала дидактичні ігри: ігри-подорожі, сюжетно-рольові ігри,  ігри-змагання. На заняттях, я застосовувала різноманітні засоби навчання: наочні посібники, роздатковий матеріал, технологічні картки.                            

       Я проводила індивідуальну роботу з гуртківцями при підготовці до виставок та масових заходів. Перевірку та оцінювання знань й умінь учнів здійснювала під час виконання ними практичних робіт, а також у формі проведення виставок.

 

 

Методична розробка

Айріс фолдінг – вид роботи з папером. Виконання листівки в даній   техніці

https://docs.google.com/document/d/1QQSRM2_XhNdbJO8z5_I82Aa61X9R5OL809Ico_QqCB8/edit#heading=h.gjdgxs

https://docs.google.com/document/d/1p1IgUJyM89L50RvgLwioareV9BzmJ_tsMGibWTdRk9U/edit
 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Copyright MyCorp © 2024