Гурток " Паперопластика"
Методична розробка
«МАТЧВОРК» – У БУКВАЛЬНОМУ ПЕРЕКЛАДІ – РОБОТА З СІРНИКАМИ. ОБ’ЄМНА ТРАНСПОРТНА ТЕХНІКА
https://docs.google.com/document/d/1IhhumoJ6-rBZy4jyPJnvSp99QINvpofzKQGC2pLkn50/pub
ЗВІТ ПРО РОБОТУ ГУРТКА
I семестр 2015 – 2016 навчальний рік
Гурток «Паперопластика»
При Малораковецькій ЗОШ I III ступенів
та Заболотнянській ЗОШ І ступеня
Кількість груп/вихованців 1-група 4 – клас 13 учнів; 2-група 3,4кл – 15 учнів; 3-група 2кл – 15 учнів.
Масова та суспільно корисна робота гуртка(участь у конкурсах, змагання, виставках, екскурсіях тощо) Савко Неля та Кукуль Вікторія учениці 4 кл. приймали участь у виставці «Мистецтво оригамі»; Савко неля Василівна приймала учениця 4 кл. участь у виставці з покидькового матеріалу і отримала 2 місце; Клювак Василь та Химинець Юрій учні 4 кл. Заболотнянській ЗОШ І ст. Приймали участь у виставці з покидькового матеріалу і отримали 2 місце. Кукуль Вікторія учениця 4 кл приймала участь у виставці «Новорічна композиція» і отримала 1 місце.
Метою програми є формування компетентностей особистості у процесі створення поробок із паперу.
Основні завдання полягають у формуванні таких компетентностей:
—пізнавальної: оволодіння знаннями про папір, його виробництво,
види, властивості, способи конструювання з паперу;
—практичної: формування вмінь і навичок роботи з папером;
виготовлення виробів у різних техніках, застосування основних прийомів роботи;
—творчої: формування творчої особистості, емоційний, фізичний та
інтелектуальний розвиток; задоволення потреби особистості у творчій
самореалізації;
—соціальної: виховання культури праці; формування дружніх стосунків у колективі; відчуття відповідальності, колективізму, взаємодопомоги.
Протягом семестру, при школі, були проведені такі масові заходи:
- Виставка « Паперові фантазії» 4 – А клас
- Виставка « У світі орігамі» 3, 4 класи.
Готуючись до занять практично завжди звертала увагу на міжпредметні зв’язки. Також звертала увагу на доцільність використання загадок. Оскільки загадка примушує дитину думати аналізувати, розвивати спостережливість, мислення, фантазію.
Я враховую і працюю над такими методами роботи:
- словесні (розповідь, бесіда, пояснення, інструктаж);
- наочні (розгляд малюнків, демонстрація предметів);
- практичні ( практична робот, ігрові вправи, екскурсія).
Надаю перевагу інтерактивним та ігровим методам. Також на заняттях використовувала дидактичні ігри: ігри-подорожі, сюжетно-рольові ігри, ігри-змагання. На заняттях, я застосовувала різноманітні засоби навчання: наочні посібники, роздатковий матеріал, технологічні картки.
Я проводила індивідуальну роботу з гуртківцями при підготовці до виставок та масових заходів. Перевірку та оцінювання знань й умінь учнів здійснювала під час виконання ними практичних робіт, а також у формі проведення виставок.
Методична розробка
Айріс фолдінг – вид роботи з папером. Виконання листівки в даній техніці
https://docs.google.com/document/d/1p1IgUJyM89L50RvgLwioareV9BzmJ_tsMGibWTdRk9U/edit