Понеділок, 29.04.2024, 00:11
Вітаю Вас Гость | RSS

Науково-технічній відділ Іршавського райЦПР

Меню сайту
Міні-чат
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » 2012 » Грудень » 4 » Атестація педагогічних працівників Іршавської райСЮТ.
11:59
Атестація педагогічних працівників Іршавської райСЮТ.

        Проходить атестація педагогічних працівників Іршавської райСЮТ. Керівники гуртків, що атестуються згідно атестації дають відкриті заняття гуртків. Одне з таких       занять, яке проходило в Білківській ЗОШ І-ІІІ ст. відвідали керівники гуртків та адміністрація Іршавської райСЮТ. Пропонуємо вашій увазі конспект відкритого гурткового заняття гуртка «Початкове технічне моделювання» - Марчишинець Ольги Василівни.

Хід заняття
        І. Підготовка робочих місць.
        ІІ. Організаційний момент.
Добрий день, малі майстри!
У цей день і у цей час
Рада бачити всіх вас!
 
Ось дзвінок сигнал нам дав –
Працювати час настав!
Тож усі часу не гаймо
І заняття починаймо!
Девіз. Якщо добре працювати – всюди успіх будем мати.
        ІІ. Мотивація навчальної діяльності.
         У нас сьогодні незвичайне, казкове заняття. До нас на заняття завітала чарівна гостя. А хто це ви дізнаєтесь, відгадавши загадку.
                            Прийшла дівчина до хати
                            Узялась хазяйнувати
                            Вправно скриню відімкнула
                            В жовту свитку ліс вдягнула. (Осінь)
         Йдучи до нас у гості осінь-чарівниця принесла для нас у кошику свої щедрі дари. Але по дорозі вона розсипала їх. Давайте допоможемо осені зібрати дари у кошик. Для того, щоб зібрати фрукти нам потрібно розвязати завдання-цікавинки.
-                     Хто перший хоче підняти чарівний фрукт і розвязати завдання-цікавинку, яку нам приготувала осінь-чарівниця? (груша)
-         Розкажіть вірш про осінь.
Прийшла осінь люба, мила
Дітям на потіху
Груші всі позолотила
У годину тиху.
                        Ще червону фарбу мала
                         осінь – мальовничка,
                         яблучка помалювала
                         на обидва личка.
Як на сливи позирала,
знала що робити:
усі сливи завивала
в сині оксамити.
                      І куди лиш не ходила
                      у годину тиху,
                      весь садочок прикрасила          
                      дітям на потіху.
-         Відгадайте загадку (яблуко кладемо до кошика).
Капле з неба, дахів, стріх.
Дощ холодний, перший сніг
Почорнів без листя сад
Що за місяць? (листопад)
-                     Хто наступний хоче підняти чарівний фрукт і розвязати завдання-цікавинку, яку нам приготувала осінь-чарівниця? (слива)
-         Для того дайте відповідь на запитання: що таке квілінг?
Учень. Квілінг – це мистецтво виготовлення плоских та обємних композицій із скручених в спіральки, довгих і вузьких смужок паперу. З таких паперових спіралей створюють візерунки та квіти, які потім використовують для прикрашення вітальних листівок, сувенірів та рамок.
 Керівник гуртка. 

Це мистецтво виникло в середньовічній Європі, де черниці створювали витончені медальйони, обрамлення для ікон та обкладинки для книжок, закручуючи на кінчик пташиного пера паперові смужки з позолоченими краями.

У ХV ст. квілінг вважався мистецтвом, а в ХIХ ст. це стало дорогою розвагою для придворних дам (і чи не єдиним способом рукоділля). Так, як папір, особливо кольоровий і високої якості, був дуже дорогим матеріалом.
На жаль папір не довговічний матеріал і мало що збереглося від середньовічних шедеврів. Більшу частину ХХ ст. він був забутим і тільки вкінці минулого століття квілінг відвойовує собі заслужене визнання, перетворюючись на повноцінне мистецтво.
Інструменти для квілінгу бувають різні. Проте для виготовлення робіт у техніці папероскручування спеціальні інструменти не обовязково. Найбільш необхідні інструменти для квілінгу: ножиці, лінійка, зубочистки, клей.
Як виготовити виріб в техніці квілінг? Потрібно підготовити смужку відповідної ширини і довжини. Скрутити спіраль «равликом». Щоб спіраль вийшла щільною, приклеюємо кінець смужки, не давши їй розкрутитися. Для того, щоб спіраль була вільна, дозволяємо смужці трохи розкрутитися і приклеюємо кінчик смужки. Вільну спіраль потрібно стиснути пальцями і надати їй потрібну форму. Утримуючи скручену заготовку, наносимо клей і приклеюємо до картону, чи на той предмет, який хочемо прикрасити.
Існує багато основних форм квілінгу таких як: крапля, око, лист, ромб, трикутник, стріла, півмісяць, сердечко, ріжки, завиток, гілочка. Деякі  з них ми  будемо виготовляти на занятті.
        ІV. Повідомлення теми і мети заняття.
Темою нашого сьогоднішнього заняття є: «Виготовлення сувеніру в техніці квілінг». Ми з вами завершимо роботу, яку розпочали на попередньому занятті. Поглибимо знання про декоративно-прикладне мистецтво – квілінг і закріпимо їх на практиці.
        V. Закріплення знань, умінь та навичок.
-         Яку квітку ми з вами виготовляли на попередньому занятті?
Діти. Ромашку.
Існує така легенда про ромашку.
У бідної жінки захворів син. Грошей на ліки в неї не було. Вона ходила по степу і  збирала всі рослини, які хто порадить.
Одного разу вона зустріла бабусю, яка несла в руках пучок білих пахучих квітів. Почувши про горе матері, бабуся протягла їй квіти: «Зроби з них відвар і напої для синочка. «А як же звуться ці квіти? - запитала жінка. «Як вилікується синок, то й назвеш їх імям свого сина» - відповіла бабуся. Хлопчика звали Романом. Тож мати напуваючи його відваром, промовляла: «Пий, синочку, ромашку і будеш здоровим».
-         Чи сподобалась вам легенда про ромашку?
-                     У нас ще залишились не зібрані чарівні фрукти і не розвязані завдання-цікавинки, які нам приготувала осінь-чарівниця. Хто ще бажає підняти чарівний фрукт? (виноград)
-                     Що цікавого ви можете розповісти про ромашку?
Учень розповідає вірш.
                                      На стрункій високій ніжці
                                      Біля річки на лужку
                                      У хустинці-білосніжці
                                      Стрів я квітоньку таку.
                                      Ясним оком жовтуватим
                                      Усміхнулася мені
                                      Я хотів її зірвати,
                                      А бджола сказала: - Ні!
                                      Ромашка білолиця
                                      Під сонечком сміється
                                      Метелик за метеликом
                                      Над квітонькою вється.                                                                                                                                                          
                                      Поважний равлик в гості
                                      Щотижня приповзає
                                      Він подружку ромашку
                                      З початку літа знає.
         В усі пори року людям приємно любуватися ніжними квітами, вони є своєрідним стимулом хорошого настрою. Перед тим, як завершити виготовлення сувеніру в техніці квілінг, давайте пригадаємо, як ми з вами виготовляли квітку ромашку. Які основні форми використовували?
         Учениця. Для виготовлення квітки ромашки ми скручували 8 вільних спіралей і стиснувши їх в один бік, виготовили краплі та наклеїли на картон.
-                     Перед тим як виготовляти сувенір, давайте повторимо правила роботи з клеєм.
1. Працювати з клеєм акуратно.
2. Наносити клей пензликом на середину і розмащувати до країв.
3. У випадку потрапляння клею на одяг одразу змити його водою.
4. Під час роботи з клеєм використовувати серветку.
5. Після закінчення роботи щільно закрити клей.
- А тепер візьміть в руки ваші сувеніри і починайте наклеювати пелюстки квітів.
        VІ. Практична робота.
         У нас залишився останній фрукт, який випав із кошика у осені-чарівниці. Давайте піднімемо його (персик).
         VІ. Фізкультхвилинка.
             Раз, два, три, чотири, пять!
             Вже пора відпочивать
             Руки вгору піднімайте
             Ними добре помахайте
             Головою покрутіть
             Ніжками потупотіть
             Навкруг себе оберніться
             І швиденько не лініться!
             Стало легко й добре враз, -
             Відпочив увесь наш клас.
        VІІ. Продовження практичної роботи.
        VІІІ. Оцінювання виробів.
-         Подивіться, які гарні сувеніри у вас вийшли.
-                     А тепер поставте їх на парту, щоб і наші гості мали змогу оцінити вашу роботу.
         IХ. Підсумок заняття.
-          Давайте пригадаємо, про що ми сьогодні говорили на занятті?
Діти: Ми говорили про один з видів мистецтва – квілінг.
-         Що це за мистецтво?
Діти: Квілінг – це мистецтво папероскручування.
-         А що ми сьогодні виготовляли?
Діти: Ми виготовляли сувенір в техніці квілінг.

-         Чи сподобалось вам сьогоднішнє заняття?

Додаток: "Зразки стандартних форм в техніці квілінг"

Переглядів: 1451 | Додав: Phobos | Теги: зв'язок, сценарії, педагоги, Статті, 23 січня, фотоальбоми | Рейтинг: 3.5/2
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Грудень 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Copyright MyCorp © 2024