Головна » 2012»Грудень»4 » Атестація педагогічних працівників Іршавської райСЮТ.
11:59
Атестація педагогічних працівників Іршавської райСЮТ.
Проходить атестація
педагогічних працівників Іршавської райСЮТ. Керівники гуртків, що атестуються
згідно атестації дають відкриті заняття
гуртків. Одне з таких занять, яке проходило в Білківській ЗОШ І-ІІІ ст.
відвідали керівники гуртків та адміністрація Іршавської райСЮТ. Пропонуємо
вашій увазі конспект відкритого гурткового заняття гуртка «Початкове технічне
моделювання» - Марчишинець Ольги Василівни.
Хід
заняття
І. Підготовка робочих місць. ІІ. Організаційний момент. Добрий
день, малі майстри! У
цей день і у цей час Рада
бачити всіх вас! Ось
дзвінок сигнал нам дав – Працювати
час настав! Тож
усі часу не гаймо І
заняття починаймо! Девіз.
Якщо добре працювати – всюди успіх будем мати. ІІ. Мотивація навчальної
діяльності. У нас сьогодні незвичайне,
казкове заняття. До нас на заняття завітала чарівна гостя. А хто це ви
дізнаєтесь, відгадавши загадку. Прийшла дівчина до хати Узялась хазяйнувати Вправно скриню відімкнула В жовту свитку ліс вдягнула. (Осінь)
Йдучи до нас у гості осінь-чарівниця принесла для нас у
кошику свої щедрі дари. Але по дорозі вона розсипала їх. Давайте допоможемо
осені зібрати дари у кошик. Для того, щоб зібрати фрукти нам потрібно розв’язати завдання-цікавинки.
-Хто перший хоче підняти чарівний фрукт і розв’язати завдання-цікавинку, яку нам приготувала
осінь-чарівниця? (груша)
-Розкажіть вірш про осінь. Прийшла
осінь люба, мила Дітям
на потіху Груші
всі позолотила У
годину тиху. Ще червону фарбу мала осінь – мальовничка, яблучка помалювала на обидва личка. Як на
сливи позирала, знала
що робити: усі
сливи завивала в сині
оксамити. І куди лиш не ходила у годину тиху, весь садочок
прикрасила
дітям на потіху. -Відгадайте загадку (яблуко кладемо до кошика). Капле з
неба, дахів, стріх. Дощ
холодний, перший сніг Почорнів
без листя сад Що за
місяць? (листопад)
-Хто наступний хоче підняти чарівний фрукт і розв’язати завдання-цікавинку, яку нам приготувала
осінь-чарівниця? (слива)
-Для того дайте відповідь на запитання: що таке
квілінг?
Учень.
Квілінг – це мистецтво виготовлення плоских та об’ємних композицій із скручених в спіральки,
довгих і вузьких смужок паперу. З таких паперових спіралей створюють візерунки
та квіти, які потім використовують для прикрашення вітальних листівок,
сувенірів та рамок.
Керівник гуртка.
Це
мистецтво виникло в середньовічній Європі, де черниці створювали витончені
медальйони, обрамлення для ікон та обкладинки для книжок, закручуючи на кінчик пташиного
пера паперові смужки з позолоченими краями.
У
ХV ст. квілінг вважався
мистецтвом, а в ХIХ ст.
це стало дорогою розвагою для придворних дам (і чи не єдиним способом
рукоділля). Так, як папір, особливо кольоровий і високої якості, був дуже
дорогим матеріалом. На
жаль папір не довговічний матеріал і мало що збереглося від середньовічних
шедеврів. Більшу частину ХХ ст. він був забутим і тільки вкінці минулого
століття квілінг відвойовує собі заслужене визнання, перетворюючись на
повноцінне мистецтво. Інструменти
для квілінгу бувають різні. Проте для виготовлення робіт у техніці
папероскручування спеціальні інструменти не обов’язково. Найбільш необхідні інструменти для
квілінгу: ножиці, лінійка, зубочистки, клей. Як
виготовити виріб в техніці квілінг? Потрібно підготовити смужку відповідної
ширини і довжини. Скрутити спіраль «равликом». Щоб спіраль вийшла щільною,
приклеюємо кінець смужки, не давши їй розкрутитися. Для того, щоб спіраль була
вільна, дозволяємо смужці трохи розкрутитися і приклеюємо кінчик смужки. Вільну
спіраль потрібно стиснути пальцями і надати їй потрібну форму. Утримуючи
скручену заготовку, наносимо клей і приклеюємо до картону, чи на той предмет,
який хочемо прикрасити. Існує
багато основних форм квілінгу таких як: крапля, око, лист, ромб, трикутник,
стріла, півмісяць, сердечко, ріжки, завиток, гілочка. Деякі з них ми
будемо виготовляти на занятті. ІV. Повідомлення теми і мети заняття. Темою
нашого сьогоднішнього заняття є: «Виготовлення сувеніру в техніці квілінг». Ми
з вами завершимо роботу, яку розпочали на попередньому занятті. Поглибимо
знання про декоративно-прикладне мистецтво – квілінг і закріпимо їх на
практиці. V.
Закріплення знань, умінь та навичок. -Яку квітку ми з вами виготовляли на попередньому
занятті? Діти.
Ромашку. Існує
така легенда про ромашку. У
бідної жінки захворів син. Грошей на ліки в неї не було. Вона ходила по степу
і збирала всі рослини, які хто порадить. Одного
разу вона зустріла бабусю, яка несла в руках пучок білих пахучих квітів.
Почувши про горе матері, бабуся протягла їй квіти: «Зроби з них відвар і напої
для синочка. «А як же звуться ці квіти? - запитала жінка. «Як вилікується
синок, то й назвеш їх ім’ям
свого сина» - відповіла бабуся. Хлопчика звали Романом. Тож мати напуваючи його
відваром, промовляла: «Пий, синочку, ромашку і будеш здоровим». -Чи сподобалась вам легенда про ромашку? -У нас ще залишились не зібрані чарівні фрукти і
не розв’язані
завдання-цікавинки, які нам приготувала осінь-чарівниця. Хто ще бажає підняти
чарівний фрукт? (виноград) -Що цікавого ви можете розповісти про ромашку? Учень
розповідає вірш. На
стрункій високій ніжці Біля річки
на лужку У
хустинці-білосніжці Стрів я
квітоньку таку. Ясним
оком жовтуватим Усміхнулася
мені Я
хотів її зірвати, А
бджола сказала: - Ні! Ромашка
білолиця Під
сонечком сміється Метелик за
метеликом
Над
квітонькою в’ється.
Поважний
равлик в гості
Щотижня
приповзає
Він
подружку ромашку
З
початку літа знає.
В усі пори року людям приємно
любуватися ніжними квітами, вони є своєрідним стимулом хорошого настрою. Перед
тим, як завершити виготовлення сувеніру в техніці квілінг, давайте пригадаємо,
як ми з вами виготовляли квітку ромашку. Які основні форми використовували? Учениця. Для виготовлення квітки
ромашки ми скручували 8 вільних спіралей і стиснувши їх в один бік, виготовили
краплі та наклеїли на картон. -Перед тим як виготовляти сувенір, давайте
повторимо правила роботи з клеєм. 1. Працювати
з клеєм акуратно. 2.
Наносити клей пензликом на середину і розмащувати до країв. 3. У
випадку потрапляння клею на одяг одразу змити його водою. 4. Під
час роботи з клеєм використовувати серветку. 5.
Після закінчення роботи щільно закрити клей. -
А тепер візьміть в руки ваші сувеніри і починайте наклеювати пелюстки квітів. VІ. Практична робота. У нас
залишився останній фрукт, який випав із кошика у осені-чарівниці. Давайте
піднімемо його (персик). VІ. Фізкультхвилинка. Раз,
два, три, чотири, п’ять! Вже пора відпочивать Руки вгору піднімайте Ними добре помахайте Головою покрутіть Ніжками потупотіть Навкруг себе оберніться І швиденько не лініться! Стало легко й добре враз, - Відпочив увесь наш клас. VІІ. Продовження практичної роботи. VІІІ. Оцінювання виробів. -Подивіться, які гарні сувеніри у вас вийшли. -А тепер поставте їх на парту, щоб і наші гості
мали змогу оцінити вашу роботу. IХ.
Підсумок заняття. - Давайте
пригадаємо, про що ми сьогодні говорили на занятті? Діти: Ми
говорили про один з видів мистецтва – квілінг. -Що це за мистецтво? Діти:
Квілінг – це мистецтво папероскручування. -А що ми сьогодні виготовляли? Діти: Ми
виготовляли сувенір в техніці квілінг.