ОРІЄНТОВНИЙ ПЛАН
проведення заняття в гуртку
Дата Група( 1-го, 2-го, 3-го)
Вступ: Тема і мета заняття
Завдання: (педагогічні, виховні та розвиваючі)
Організація колективу ( присутні і відсутні вихованці, зовнішній вигляд, наочність, аудіовізуальні засоби, готовність приміщення)
Метод проведення (бесіда, лекція, інформація, співбесіда, дискусія, практична робота, експериментально-лабораторна робота, виготовлення моделі, похід, конкурс, гра, розучування партій, постановка такту, тощо).
Форма проведення (групова, індивідуальна, комбінована)
Хід заняття:
- Актуалізація опорних знань (Що ми вже знаємо, що вміємо).
- Теоретична частина – своєрідний план, логічна структура якого випливає з теми заняття і мети. Реалізація цього плану забезпечує досягнення кінцевої мети. Вихованці мають чітко знати, що будуть вивчати, чого мають навчитись, яких результатів досягли.
- Готовність гуртківців до сприйняття матеріалу заняття і зв'язок його з минулим досвідом дитини.
- Практична частина. Застосування вихованцями набутих знань і умінь на занятті:
- робота з пензлем, глиною, тканиною, голкою, прикладним матеріалом;
- робота з конструювання, моделювання;
- робота у напрямках: художньому, музичному, технічному, спортивному,
- рекламно-інформаційному;
- поглиблення і набуття нових знань;
- робота по підготовці конкурсів, виставок, розважально-пізнавальних ігор.
Паузи (хвилинки відпочинку)
- фізкультхвилинки ;
- тест-опитування;
- бліц - турнір;
- інформація педагога(про щось цікаве та веселе).
- Заключна частина. Підведення підсумків заняття.
Керівник сам або за допомогою гуртківців підсумовує те, що нового вихованці пізнали на занятті, якими новими знаннями і практичними навиками оволоділи, оцінює роботу колективу і окремих гуртківців, звертає увагу дітей на виконання домашнього завдання, даючи пораду як його виконати, пропонує додаткову літературу.
РОЗРОБЛЕНО:
Заступник директора
Іршавської райСЮТ
Маргіта І. І.
|