ОРІЄНТОВНИЙ ПЛАН
проведення заняття-екскурсії
Дата Група( 1-го, 2-го, 3-го)
Вступ: Тема. Мета заняття
Навчальна – ознайомити з істотними ознаками певних понять, які будуть детальніше опрацьовані на наступному занятті; сприяти оволодінню вміннями; сприяти засвоєнню знань з теми; узагальнити знання вихованців з теми, розділу.
Розвивальна – розвивати образне мислення; розширювати кругозір;розвивати творче мислення; розвиток аналітичних здібностей та логічне мислення; розвиток уяви, уваги, пам’яті, просторових та пізнавальних здібностей.
Виховна – виховувати пізнавальну активність; виховувати працелюбність, організованість, раціональність, практичність; виховувати дбайливе ставлення, любов до природи.
Профорієнтаційна – формувати інтерес до певного виду діяльності; ознайомити з професією; розвивати уявлення про професію.
Метод проведення (бесіда, лекція, інформація, співбесіда, дискусія, похід, конкурс, гра, тощо).
Форма проведення (групова, індивідуальна, комбінована)
Тип екскурсії
• за змістом (виробничі, біологічні, історичні, географічні, краєзнавчі, мистецькі);
• за часом (короткотермінові, тривалі);
• за черговістю під час навчального процесу: попередні, або вступні (на початку вивчення теми, розділу програми), супровідні, або проміжні (у процесі вивчення навчального матеріалу), заключні, або завершальні (наприкінці вивчення теми, розділу);
• за відношенням до навчальних програм (програмні та позапрограмні).
Об’єкт навчальної екскурсії…
Прилади і матеріали.
План екскурсії
- Теоретична підготовка (бесіда, розповідь. перегляд фрагменту відео, місце знаходження тощо).
- Ознайомлення з планом.
- Розподіл обов’язків.
- Інструктаж з техніки безпеки.
Хід екскурсії:
1.Вступна бесіда, розповідь.
2. Нагадування завдань для роботи.
3. Основна частина:
1) Спостереження (якщо на природі)
2) Ознайомлення (якщо це на виробництві, підприємстві, зустріч із майстринями…)
3) Виконання теоретичних та практичних завдань (вести спостереження і фіксувати в журналі фенологічних спостережень, фотографувати, замальовувати, збирати матеріали).
4) Дидактична гра.
5) Психофізичні вправи.
6) Підсумок екскурсії.
7) Домашнє завдання.
РОЗРОБЛЕНО:
Заступник директора
Іршавської райСЮТ
Маргіта І. І.
|