Понеділок, 29.04.2024, 01:07
Вітаю Вас Гость | RSS

Науково-технічній відділ Іршавського райЦПР

Меню сайту
Категорії розділу
Міні-чат
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Гуртки райСЮТ

Головна » Файли » Мої файли

ОРІЄНТОВНИЙ ПЛАН проведення заняття-екскурсії
05.12.2014, 11:10

ОРІЄНТОВНИЙ ПЛАН

проведення заняття-екскурсії 

 

Дата                                                                          Група( 1-го, 2-го, 3-го)

Вступ:  Тема. Мета заняття

Навчальна – ознайомити з істотними ознаками певних понять, які будуть детальніше опрацьовані на наступному занятті; сприяти оволодінню вміннями; сприяти засвоєнню знань з теми; узагальнити знання вихованців з теми, розділу.

Розвивальна – розвивати образне мислення; розширювати кругозір;розвивати творче мислення; розвиток аналітичних здібностей та логічне мислення; розвиток уяви, уваги, пам’яті, просторових та пізнавальних здібностей.

Виховна – виховувати пізнавальну активність; виховувати працелюбність, організованість, раціональність, практичність; виховувати дбайливе ставлення, любов до природи.

Профорієнтаційна – формувати інтерес до певного виду діяльності; ознайомити з професією; розвивати уявлення про професію.

Метод проведення (бесіда, лекція, інформація, співбесіда, дискусія, похід, конкурс, гра, тощо).

Форма проведення (групова, індивідуальна, комбінована)

Тип екскурсії

• за змістом (виробничі, біоло­гічні, історичні, географічні, кра­єзнавчі, мистецькі);

за часом (короткотермінові, тривалі);

за черговістю під час на­вчального процесу: попередні, або вступні (на початку вивчення теми, розділу програми), супровідні, або проміжні (у процесі вивчення на­вчального матеріалу), заключні, або завершальні (наприкінці ви­вчення теми, розділу);

за відношенням до навчальних програм (програмні та позапро­грамні).

Об’єкт навчальної екскурсії…

Прилади і  матеріали.

План екскурсії

  1. Теоретична підготовка (бесіда, розповідь. перегляд фрагменту відео, місце знаходження тощо).
  2. Ознайомлення з планом.
  3. Розподіл обов’язків.
  4. Інструктаж з техніки безпеки.

Хід екскурсії:

1.Вступна бесіда, розповідь.

2. Нагадування завдань для роботи.

3. Основна частина:

1)     Спостереження (якщо на природі)

2) Ознайомлення (якщо це на виробництві, підприємстві, зустріч із майстринями…)

3)   Виконання теоретичних та практичних завдань (вести спостереження  і фіксувати в журналі фенологічних спостережень, фотографувати, замальовувати, збирати матеріали).

4) Дидактична гра.

5) Психофізичні вправи.

6) Підсумок екскурсії.

7) Домашнє завдання.                                                        

 

РОЗРОБЛЕНО:

Заступник директора

 Іршавської райСЮТ

        Маргіта І. І.

Категорія: Мої файли | Додав: Phobos
Переглядів: 1028 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вхід на сайт
Пошук

Copyright MyCorp © 2024