П`ятниця, 03.05.2024, 16:17
Вітаю Вас Гость | RSS

Науково-технічній відділ Іршавського райЦПР

Меню сайту
Міні-чат
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Каталог статей » методична робота

заняття "Виготовлення фантастичної квітки «кохання» з бісеру до Дня закоханих."
Тема заняття: Виготовлення фантастичної квітки «кохання» з бісеру до Дня закоханих.
Мета заняття: - ознайомити гуртківців основами нанизування бісеру, яке ввібрало в себе багатовікову історію народу, його традиції, уявлення про красу і гармонію;
- продовжити виготовляти подарунок до Дня закоханих;
- вдосконалювати навички роботи нанизування бісеру;
 - формувати почуття прекрасного, розширювати кругозір дітей;
- розвивати у дітей емоційну сферу та почуття симпатії; допомагати гуртківцям формувати свої думки та висловлювати їх;
- виховувати прекрасні почуття ( людяності, дружби, взаємоповаги, любові).
Обладнання: зал гарно прибраний, зразок виробу, на дошці плакат девізу гуртківців, поетапність виготовлення виробу, вирізки із журналів, бісер різного кольору, ножиці, тонка ліска для риболовлі, тонкий дріт, клей.
Тип заняття: комбінований.
Місце проведення: класна кімната.
Хід заняття
І. Підготовка робочих місць.
ІІ. Організаційний момент.
Девіз заняття: «Якщо добре працювати – скрізь успіх будеш мати!»
ІІІ. Оголошення теми і мети заняття. Як ви вже здогадалися, сьогодні ми з вами будемо говорити про основу нанизування бісеру, яке ввібрало в себе багатовікову історію народу, його традицій, уявлень про красу і гармонію. А також продовжимо виготовляти подарунок до Дня закоханих. Виготовимо квіточку з бісеру яка має таку гарну назву «кохання», та вдосконалимо навички нанизування бісеру. ІV. Актуалізація опорних знань. - Бесіда керівника гуртка (Українські бісерні прикраси) Чудові й незабутні вироби з бісеру. Дивля­чись на гарні, яскраві візерунки, примхливі композиції, в яких своєрідно відображають­ся фантастичні, казкові, а іноді й реальні зображення, дивуємося, з якою любов’ю і тер­пінням трудились наші бабусі. Ось вони, крихітні бісеринки й намистинки. Ко­ли їх багато, в умілих руках вони, ідеально рівномірно і правильно нашиті на тканину або поєднанні між собою за допомогою в’язання, ство­рюють чудові візерунки. Ви зрозумієте, скільки тре­ба зосередженої уваги, скільки гарячою любові до своєї справи, щоб закінчити нарешті цю повільну і важку роботу, якщо спробуєте самі опанувати техніку плетення з бісеру. Якщо ви наважились, то починайте роботу з більшими за бісер матеріалами. Та насамперед треба довідатись про мистецтво бісероплетіння. Праця в цій техніці потребує посидючості, терпіння, працьовитості. Діти навчаються планува­ти свою роботу, розподіляти час. А найголовніше – праця з бісером і його замінниками виробляє вміння бачити прекрасне, намагання самому ство­рити щось гарне, надзвичайне. Значення виготов­лення виробів з бісеру або його замінників дітьми надто велике. Процес виконання потребує від дити­ни спритних дій, якими дошкільнята і молодші школярі володіють погано. Під час систематичної праці рука набуває впевненості, точності, а пальці стають гнучкими, що виявляє вирішальний вплив на становлення гарного, рівного почерку. Така пра­ця сприяє розвиткові сенсомоторики — узгодже­ності в роботі очей та рук, вдосконаленню координації рухів, гнучкості, точності у виконанні дій. В процесі виготовлення таких виробів поступо­во створюється система спеціальних навичок та умінь. Великий вплив має виготовлення робіт з бісеру на розумовий розвиток дітей, на розвиток їхнього мислення. Діти поступово навчаються са­мостійно працювати за рисунком та схемою. В наш час бісерне рукоділля переживає своє відродження. Ручна праця почала дуже цінуватися в сучасному світі. І від того, з якого віку діти знайо­митимуться з маловідомими видами робіт, зале­жить, наскільки цікавим і творчим буде їхній пода­льший розвиток. Техніка бісероплетіння напрочуд різноманітна і дає можливість виявити творчість не лише в спосо­бах виконання, але й у виборі матеріалу. В роботі можна використовувати намистинки й кульки (ме­талеві, дерев’яні, кістяні, скляні, пластмасові, керамічні), ґудзики і мушлі, насіння і кісточки, горіхи і ягоди. Природний матеріал краще використовува­ти літом на відпочинку, а дома можна знайти бага­то замінників бісеру, доступних для кожної дитини: нарізані на маленькі трубочки порожні стрижні від кулькових ручок, різнобарвна ізоляція з телефонного дроту, кольорові трубочки від фломастерів та «соло­минки» для коктейлів. Ці матеріали значно допомо­жуть дитині в опануванні такої копіткої роботи, її технологічних прийомів. Надбані навички потім легко переносяться на дрібніший матеріал — бісер. Бісер — чудовий матеріал, приємний для ока. Фігурки, виконані з бісеру, можуть стати прекрас­ною прикрасою виробу, одягу, інтер’єру, він може перетворитись на невеличку картину, ялинкову іграшку, талісман або чудову квіточку. V. Аналіз зразка виробу. [Додаток 1] - Діти подивіться з чого виготовлено квіточку? [Додаток 2] - Якого вона кольору? - Якої вона форми? - Які інструменти та матеріали нам потрібно щоб виготовити квітку? - Якого кольору мають бути бусинки?
VІ. Повторення правил техніки безпеки при роботі з ножицями.
1. Користуйтеся ножицями із заокругленими кінцями.
 2. Кладіть ножиці на стіл так, щоб вони не виступали за край столу.
3. Не працюйте з ослабленим шарнірним кріпленням або тупими ножицями.
4. Не кидайтеся і не ковтайте бусинки.
 5. Акуратно відрізайте дротик.
6. Не залишайте ножиці розкритими.
7. Передавати ножиці треба кінцями вперед. Керівник пояснює технологію виготовлення виробу:
 
А сьогодні, діти,
Бісерові квіти
На занятті з вами
Будемо робити.
 Хоч не будуть мати Вони аромату,
 Все ж їх, як і справжні,
Можна дарувати.
Виробимо вправно нині
 Пелюстки, листки, стеблини.
Саморобний цвіт пелюсток
Не остудить зима люта,
Не засушить жарке літо
Тих пелюсток того цвіту.
 
Спочатку нам потрібно нанизати 7 листочків. [Додаток 4] Потім виготовляємо пелюсточки. [Додаток 3] Всередині ми виготовляємо бутони і обмотуємо серединку зеленим бісером . [Додаток 4] По схемі ми виготовляємо тичинки. [Додаток 4] А на завершення серединку квітки, та по схемі виготовляємо травичку. [Додаток 4] І на завершення нашої клопіткої роботи квітку «кохання » ми приклеюємо до нашої рамочки. І наш подаруночок коханій людині виготовлено. [Додаток 1]
VІІ. Самостійна робота. - Звучить музика. - Керівник допомагає гуртківцям.
VІІІ. Хвилинка відпочинку. «Десять кроків». На кожен із десяти кроків скажіть назву квітки, але щоб назви не повторялись. Х. Аналіз виробів. - Гарні вийшли в нас подаруночки. Тепер ви можете подарувати їх коханим і привітати її з найкращим святом - «Днем закоханих».
ХІ. Підсумок заняття. - Що ми виготовили?
- Якого кольору квіточка?
 - Що, ще нового ви дізналися на занятті? - Тож я пропоную вам послухати такі слова:
Швидко плине час.
 Сторіччя за сторіччям, разом і з ним змінюємося і ми.
А що ж кохання?
 Можливо, воно вже не існує – подумає іноді хтось.
І хочеться тоді крикнути:
«Ні, ні й ще раз ні!
 Любов жива і ніколи не зникне, доки існує життя».
« Адже кохання і є життя».
 «Любов – це весна, любов – це натхнення, ніжність і чистота, священне почуття.
Тож бажаємо у День святого Валентина, в цей неповторний і жаданий день,
 вам всіх чистих рис, пречистої думки, краси і вроди, як квіти у вінках».
І цей день, День святого Валентина – це свято здійснення найпотаємніших мрій.
Ідіть не зустріч коханню, і хто знає, можливо, сьогодні стріла
Амура із солодкою отрутою раптово наздожене вас і ваше серце ніколи не буде самотнім.
Автор: Маргіта І.І.
Категорія: методична робота | Додав: Phobos (27.05.2013)
Переглядів: 1909 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вхід на сайт
Пошук

Copyright MyCorp © 2024