П`ятниця, 03.05.2024, 16:44
Вітаю Вас Гость | RSS

Науково-технічній відділ Іршавського райЦПР

Меню сайту
Міні-чат
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Каталог статей » методична робота

ОРІЄНТОВНА СТРУКТУРА ПІДСУМКОВОГО ЗАНЯТТЯ
ТЕМА ЗАНЯТТЯ (згідно плану):
МЕТА: навчальна (освітньо-пізнавальна); розвивальна; виховна.
ОБЛАДНАННЯ: таблиці, схеми, демонстраційний матеріал, виставка робіт гуртківців, схеми, діаграми.
ТИП ЗАНЯТТЯ: узагальнення.

ХІД ЗАНЯТТЯ:
ОРГАНІЗАЦІЙНА ЧАСТИНА
(зустріч дітей, привітання, відмітка про відсутніх у журналі, виявлення причини відсутності; готовність дітей до заняття; тощо).
І. ОРГАНІЗАЦІЯ ГУРТКІВЦІВ ДО ЗАНЯТТЯ.
ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ.
(По розділу )
ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА
ІІІ. ПОВТОРЕННЯ РАНІШЕ НАБУТИХ ЗНАНЬ УМІНЬ І НАВИЧОК.
ІV. АКТИВІЗАЦІЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ.
V. ВИКОРИСТАННЯ ОПТИМАЛЬНИХ МЕТОДІВ.
VІ. ПРАВИЛА ТЕХНІКИ БЕЗПЕКИ.

ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА
VІІ. ЗАКРІПЛЕННЯ ЗНАНЬ УМІНЬ І НАВИЧОК.
( різні види творчої, пізнавальної діяльності; самостійна, індивідуальна, фронтальна, групова робота тощо).
VІІІ. ХВИЛИНА ВІДПОЧИНКУ.

ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ
ІX. ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
(чи виконані завдання, чи досягнуто мети заняття;
аналіз роботи дітей за рік)
X. ПРИБИРАННЯ РОБОЧИХ МІСЦЬ.

 

Маргіта І. І.




Категорія: методична робота | Додав: Phobos (27.05.2013)
Переглядів: 917 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вхід на сайт
Пошук

Copyright MyCorp © 2024