ТЕМА ЗАНЯТТЯ (згідно плану): МЕТА: навчальна (освітньо-пізнавальна); розвивальна; виховна. ОБЛАДНАННЯ: таблиці, схеми, демонстраційний матеріал, виставка робіт гуртківців, схеми, діаграми. ТИП ЗАНЯТТЯ: узагальнення.
ХІД ЗАНЯТТЯ: ОРГАНІЗАЦІЙНА ЧАСТИНА (зустріч дітей, привітання, відмітка про відсутніх у журналі, виявлення причини відсутності; готовність дітей до заняття; тощо). І. ОРГАНІЗАЦІЯ ГУРТКІВЦІВ ДО ЗАНЯТТЯ. ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ. (По розділу )
ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА ІІІ. ПОВТОРЕННЯ РАНІШЕ НАБУТИХ ЗНАНЬ УМІНЬ І НАВИЧОК. ІV. АКТИВІЗАЦІЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ. V. ВИКОРИСТАННЯ ОПТИМАЛЬНИХ МЕТОДІВ. VІ. ПРАВИЛА ТЕХНІКИ БЕЗПЕКИ.
ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА VІІ. ЗАКРІПЛЕННЯ ЗНАНЬ УМІНЬ І НАВИЧОК. ( різні види творчої, пізнавальної діяльності; самостійна, індивідуальна, фронтальна, групова робота тощо). VІІІ. ХВИЛИНА ВІДПОЧИНКУ.
ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ ІX. ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ. (чи виконані завдання, чи досягнуто мети заняття; аналіз роботи дітей за рік) X. ПРИБИРАННЯ РОБОЧИХ МІСЦЬ.
Маргіта І. І.
|