Субота, 27.04.2024, 04:53
Вітаю Вас Гость | RSS

Науково-технічній відділ Іршавського райЦПР

Меню сайту
Категорії розділу
Міні-чат
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Гуртки райСЮТ

Головна » Файли » Мої файли

Нетрадиційні методики проведення занять.
21.02.2017, 23:01

Заняття – мандрівки

     Особливість цих занять полягає в тому, що їх можна проводити як в умовах приміщення (заочні мандрівки), так і поза ним (очні мандрівки).

     Мета таких занять: зацікавити всіх гуртківців, створити атмосферу невимушеності й веселий настрій у гуртківців; сприяти розвитку творчих задатків вихованців, швидко орієнтуватися в особистих знаннях, використовувати їх на практиці.

     Ефективність такої нетрадиційної форми організації навчальної діяльності гуртківців залежить від підготовки керівника гуртка й гуртківців.

Інтегровані заняття

        Кажуть, що учень – це не посудина, яку потрібно наповнити, а факел, який слід запалити.

     У сучасному педагогічному процесі значного розвитку набула ідея предметної інтеграції. Втілюють її за допомогою інтегрованих занять.

      Інтегрованим можна назвати заняття, що має на  меті поєднати споріднений матеріал кількох предметів навколо однієї теми та сестиматизувати його. Тоді гуртківці сприймають матеріал  з різних боків.

      Отже за допомогою інтегрованих занять  можна сформувати  глибокі знання гуртківців, створити  ситуацію наукового пошуку, коли гуртківець сам стає першовідкривачем відомих істин.

                             Заняття – змагання

    Суть  занять – змагань полягає в тому, щоб у нетрадиційній ігровій формі залучити гуртківців до отримання певної суми знань або перевірити сформований рівень знань, умінь і навичок, отриманих на попередніх заняттях. Заняття – змагання покликані узагальнити, систематизувати й перевірити знання гуртківців.

    Мета таких занять: навчити гуртківців швидко орієнтуватися в особистих знаннях, використовувати їх на практиці, розвивати логічне мислення, навчити аналізувати, синтезувати, класифікувати, узагальнювати певні поняття і явища; підвищувати загальний рівень знань; виховувати колективізм, відповідальне ставлення до доручення тощо.

Заняття –дослідження

         Заняття – дослідження – це заняття, завдяки яким гуртівці задовольняють потребу в дослідництві, творчості, що добре впливає на їхнє здоров’я, самовираження.

        Уміння здійснювати дослідження потрібне:

  • для передбачення поведінки об’єктів;
  • для поповнення своїх знань про навколишній світ;
  • щоб переконатися в слушності своїх припущень;
  • щоб прогнозувати зміну подій у довкіллі;
  • щоб виготовляти потрібні предмети, викликати потрібні людині процеси;
  • щоб оберігати себе, своїх близьких, своє довкілля.

Заняття – дослідження урізноманітнюють роботу вихованців, знімають

напруження від звичайної навчальної діяльності, викликають жваве зацікавлення до пізнання світу.

      Тому мета таких занять – формувати в гуртківців цілісне бачення світу, бажання відкрити не лиш е себе в світі, а й світ у собі, розвивати здатність діяти, знаючи й розуміючи.

     Отже. заняття – дослідження створюють комфортні умови для навчання гуртківців, за яких кожен із них відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність.

                                 Заняття - екскурсія

  Заняття – екскурсія – це форма організації навчального процесу, спрямована на вивчення гуртківців поза межами навчального закладу, але під наглядом керівника гуртка певних предметів явищ, процесів способом живого і безпосереднього їх сприйняття.

   Мета таких занять: допомогти набути знання на основі живого споглядання, розширити світогляд гуртківців, збагатити  їхній досвід, посилити цікавість до знань, розвивати допитливість.

Категорія: Мої файли | Додав: Phobos
Переглядів: 686 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вхід на сайт
Пошук

Copyright MyCorp © 2024