Четвер, 02.05.2024, 09:46
Вітаю Вас Гость | RSS

Науково-технічній відділ Іршавського райЦПР

Меню сайту
Міні-чат
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

наш психолог

Головна » 2012 » Травень » 28 » Анкета “Ваша майбутня професія”
15:11
Анкета “Ваша майбутня професія”

Анкета призначена для виявлення уявлень досліджених про характер і особливості роботи по вибраній ними професії. Дані отримані в результаті анкетування, дозволяють виявити повноту уявлень досліджуваного про майбутню роботу, її спрямованість та характер трудової діяльності, виявляють внутрішні протиріччя в уявленнях досліджуваних про майбутню роботу, встановлюють степінь відповідності уявлень про майбутню роботу і професію, яку вони вибрали. Результати анкетування дозволяють здійснювати корекційну профорієнтаційну роботу. Анкета може бути використана багатозначно для контролю ефективності профорієнтаційних взаємодій.

Інструкція досліджуваному:

"Вам пропонується перелік пропозицій, які мають декілька варіантів закінчень. Виберіть один із варіантів і відмітьте його в бланку відповідей”.

1.     Мені хотілось би працювати...

а – в приміщенні;

б – на відкритому повітрі;

в – в незвичайних умовах (в горах, на морі, в лісі і т. д.)

г – з чергуванням умов.

2.     Я передбачив (ла) б, щоб режим робочого дня був...

а – чітким, систематичним (початок і кінець роботи не міняються);

б – по змінами (то ранок, то вечір);

в – свобідним (початок і кінець визначають робочі);

г – ненормованим.

3.     Мені зручно працювати...

а – сидячи (за столом, пультом і т. д.);

б – стоячи (за прилавком і т. д.);

в – роз’їздах;

г – чергування постійного місця з роз’їздами.

4.     Мені хотілося, щоб робота була зв’язана з ...

а – простими механізмами, ручними операціями;

б – машинами і механізмами з ручним управлінням;

в – автоматичними, автоматизованими приладами;

г – функціональними знаряддями.

5.     Мені хотілось би всю роботу виконувати ...

а – на одинці;

б – самостійно, але щоб навкруги були люди;

в – в колективі;

г – з людьми, спілкуючись і керуючи ними.

6.     Мені більше подобається робота, в якій необхідно ...

а – точний рух;

б – координація руху;

в – скорість руху;

г – велика сила.

7.     В моїй роботі важливо ...

а – стійкість уваги;

б – спостереження;

в – пам’ять на числа, дати;

г – уява.

8.     Успіх в моїй роботі залежить від ...

а – технічної обдуманості;

б – здатності подумки представляти невидимі процеси, предмети і їх співвідношення;

в – самоконтролю;

г – емоційності, вміти входити в контакт з другими людьми.

9.     Майбутню роботу мені хотілось би виконувати ...

а – по заданому плану,

б – по плану, але отримувати в процесі нову інформацію;

в – по плану, але мати можливість змінити його;

г – оперативно, коли робота ставить все нові задачі.

10. В своїй роботі краще відповідати ...

а – тільки за себе, за виконання свого завдання;

б – за виконання завдання групи;

в – за роботу механізмів, техніку безпеки;

г – за спільні, матеріальні цінності.

11.  Мені подобається робота в якій необхідно ...

а – розрізнювати, оприділяти властивості предметів;

б – перетворювати, обробляти предмети;

в – відкривати, придумувати нові зразки продукції;

г – виявляти вплив на інших людей.

12.  Мені подобається ...

а – оцінювати продукцію;

б –обслуговувати людей;

в – находити нові варіанти вирішення задач;

г – організовувати виробничі процеси, діяльність.

13.  Мені хотілось би, щоб майбутня робота була зв’язана з ...

а – керівництвом людьми, трудовими колективами;

б – вихованням і навчанням дітей;

в – приборкуванням стихійних сил природи;

г – комфортним, спокійним положенням.

14.  Мені хотілося, щоб результати моєї майбутньої роботи були ...

а – малозамітними, відомі тільки вузькому колу спеціалістів;

б – відомі трудовому колективу, широкому колу спеціалістів;

в – відомі всій державі;

г – всесвітньо відомі.

15.  Мені хотілось би, щоб від результатів моєї роботи ...

а – залежала тільки моя заробітна плата;

б – безпосередньо залежало виконання виробничого завдання відділу, цеху, групи;

в – залежало життя і здоров’я людей;

г – мир на землі.

16.  Після закінчення роботи ...

а – хотів (ла) б відключитись від неї, займатися своїми справами;

б – інтересно було б продовжувати думати про неї і дома;

в – ні про що би більше не думав (ла), продовжував (ла) займатися нею;

г – і не згадував (ла) б про роботу до наступного дня.

17. Хотів (ла) б, щоб робота була ...

а – поряд з будинком;

б – інтересна, а далеко чи близько від дому – не важливо;

в – не зв’язана з відрядженнями;

г – подальше від дому.


 Таблиця протиріччя зв’язків і методики: "Ваша майбутня професія”

1а      13в

1б      3а, 4в, 6а, 13г

1в      2а, 9а, 13г, 16а, 16г, 17в

1г      2а, 13г, 16г, 17в

2а      3в, 3г, 4г, 5г, 7г, 8г, 9г, 10б, 10в, 10г, 11в, 12в, 12г, 9г, 11г, 13в, 13г, 15г, 16в, 17б

2в      13в, 13г, 16а, 16г, 17а, 17в

2г      13г, 16а, 16г, 17а, 17в

3а      4г, 6г, 13б, 13в

3б      13г

3в      13г, 17а, 17в

4а      5г, 8г, 11г, 12г, 13а

4б      5в, 5г,8г, 11в, 11г, 12г, 13а, 13г

4в      5г, 6а, 6г, 7г, 8г, 9в, 10а, 11а, 11в, 12а, 12б, 13а, 13б, 13в, 14а, 15а, 16в

4г      12г

5а      10а, 12б, 12г, 13а, 13б

5б      10а, 13а, 13б

5в      10а

5г      6а, 6г, 10а, 11б, 13г, 14а, 15а, 16а, 16г

6а      8г, 12г, 13а, 13в

6б      12г,13а

6в      7г, 8а, 8б, 8г, 10б, 11в, 11г, 12в, 12г, 13а, 13б

6г      8а, 11а, 11в, 12а, 12в,12г, 13а

7г      13г, 15а, 16а, 16г

8а      9а

8в      13г

8г      10а, 11б, 11в, 13г, 14а, 15а, 16а, 16г

9а      11в, 11г, 12в, 13в

10а    11а, 12г, 13а, 13б, 15б, 15в, 15г

10б    13г, 15а, 16а, 16г

10в    11в, 11г, 12в, 12г, 13а, 13б,13г

10г    11б, 11в, 12в, 12г, 13г

11а    12в, 13а, 13б, 13в

11б    12а, 13а

11в    13г, 15а, 16а, 16г

11г    13г, 14а, 15а, 16а, 16г

12б    13г, 16в

12в    13г,15а, 16а,16г

12г    13г, 14а, 15а,16а, 16г

13а    14а, 15а, 16а, 16г

13б    14а, 15а, 16а, 16г

13в    15а, 16а, 16г, 17а, 17в

13г    15б, 15в, 16б, 16в, 17б, 17г

14б    15а, 16а, 16г

14в    15а, 16а, 16г

14г    15а, 16а, 16г

15а    16б, 16в

15б    16б, 16г

15в    16а, 16г, 17а

15г    16а, 16г, 17а

16а    17б, 17г

16г    17б

Аналіз результатів проводиться поетапно.

Насамперед оцінюється повнота відповідей досліджуваного.

Потім за таблицею протиріч зв’язків визначається ступінь адекватності його уявлень про майбутню професію. При цьому спочатку по вертикалі визначається відповідь на 1-е питання і по горизонталі шукають його перетин з відповідями на наступні питання, починаючи з другого. Потім визначається відповідь на 2-е питання і по горизонталі шукають перетин починаючи з 3-го питання.

Останній етап: на основі відповідей складається опис бажаної професії в

співвідношенні з виучуваною і з тою, яку досліджуваний буде освоювати в

майбутньому. Це дозволяє визначити ступінь усвідомлення вибору

майбутньої професії.

Переглядів: 6738 | Додав: Phobos | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Травень 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

Copyright MyCorp © 2024